TIPS TIL HEIMEAKTIITETAR

Alle blir vi berørt av stenging av barnehagar og skular grunna COVID-19. her er ei side med tips til aktivitetar de kan gjere heime saman med barna dykkar.

på heimesida til Gyldendal forlag er det opna opp for at alle får tilgang til tenesta Salaby barnehage. Her er det interaktive sider med aktivitetar og eit bibliotek med bøker som kan lesast ved hjelp av nettbrett, mobil eller pc.

Barnas.com - ei nettside med krestive aktivitetar, bøker spel og musikk: Informasjon om nettsida:

Brillebjørn - gratis lydbok om å vere heime på grunn av COVID-19.  Du registerer e-post adressa di på lenka under og får tilsendt ein PDF-versjon av boka og boka på ei MP3-lydfil

https://idajackson.no/2020/03/14/ny-gratis-brillebjorn-lydbok-om-a vaere-hjemme-pa-grunn-av-covid-19/

Tips til kreative aktivitetar:

Eit anna tips er å melde seg inn i gruppa "Idebroen til barn" på facebook deraom ein ønskjer inspirasjon til aktivitetar som de kan gjere saman med barna.

Fysisk aktivitet og dans:

Dansevideoar og fysisk aktivitet til barnesongar:

Lykke til!